  • Data: 2018-07-11 09:31:07
    Temat: Re: Co kupic?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Niestety android, jest systemem który wymaga bardzo szybkiego
    > procesora i duuuużo pamięci. o szczegóły pytaj programistów. Gdyby to
    > byl czysty linuks i programy kompilowane w c++.... to by "babcia miała wąsy"

    Czy tak nie bylo jak świat przesiadał się z UNIX-a/DOS-a na windowsy.
    Ile byś nie mial RAM-u to i tak bylo za mało.
    A teraz już windowsy nie są tak zasobożerne jak kiedyś.

    > nie znam lumi, jej system powninie być mniej zasobożerny. ale przyznaje
    > Ci racje, że za czasów WindowsMobile otwarcie w garażu książki (pdf)
    > "sam naprawiam" graniczyło z cudem, teraz na telefonie tablecie - nawet
    > padlinie - niema problemu. może te procesory mają jakies wspomaganie
    > hardwarowe wyświetlania pdfów?
    Z ciekawości sprawdziłem w Krakowie, lista działą duuużo szybciej.
    Wychodzi na to że to problem Play który ma zasięg 4 sieci:) a nie lumi

    > adaway - blokada reklam
    czegoś takiego szukałem

    > c-geo do zabawy terenowej z dziecmi
    a za to dziekuje