  • 11. Data: 2014-02-26 01:33:05
    Temat: Re: Co raz mniej "patriotycznych" postaw
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-02-25 18:50, Budzik pisze:
    > Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > W sumie to o ironiczne :)
    > Tylko należy czytać a nie demagogizować...

    Puki jest ironiczne jest O.K. i o to ironiczne modli sie donad.
    Gorzej gdy ta ironia zacznie zanikać.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 12. Data: 2014-02-26 01:37:23
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-02-25 19:21, AZ pisze:

    > Jak to jakie? Tych ktorym przykreci sie srube podatkowa zeby odrobic
    > straty ;-)

    Polmosy zwijaja żagle bo magazyny juz pekaja w szwach z nadmiaru
    niesprzedanej wódy, palacze mniej palą, i wachy mniej sie sprzedaje.
    Przykręcanie śruby nic nie pomaga. Ale to moje stwierdzenie i chińczyków.

  • 13. Data: 2014-02-26 06:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > modli sie donad.

    Byc moze.
    Nie znam gościa.
    A rzadko komu do modlitw zaglądam.

  • 14. Data: 2014-02-26 09:17:36
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Puki jest ironiczne jest O.K. i o to ironiczne modli sie donad.
    > Gorzej gdy ta ironia zacznie zanikać.

    Co to jest Puki, bo ciężko ocenić czy jest ironiczne.

  • 15. Data: 2014-02-26 11:36:06
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-02-25 22:41, megrimsES pisze:

    > Jak jade przepisowo, to mam poznań-warszawa spalanie
    > 13 l/100km. Jak zapierdalam, to 32l. Jeśli 50% ceny
    > paliwa to podatki, to na trasie 300km spale o 57 litrów
    > więcej, które kosztują około 300 pln. To Państwo dostanie
    > o 150PLN więcej. I to za każdym razem, jak będę pokonywał
    > tą trasę. A na A2 zapłaciłem raz! 100 pln i 2 pkt karne
    > na bramce przed poznaniem od strony Nowego Tomyśla (86/70).
    >
    > No to gdzie tu sens te ograniczenia?

    Na mnie zarabiają na takiej trasie niewiele ponad 30zł gdy zapierdalam.
    Ale rocznie to już min. 3000zł. Dla porównania w ciągu 5 lat zapłaciłem
    niewiele ponad 1000zł mandatów i to tylko dlatego że się CB zepsuło- ale
    zyskują teraz podwójnie, a nawet potrójnie - oddaję im 3000zł rocznie w
    paliwie i może nawet 200zł w mandatach, do tego co jakiś czas muszę
    kupić czy naprawić CB więc i z tego zysk mają :)

    Łukasz

  • 16. Data: 2014-02-26 22:29:49
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-02-26 09:17, Robson pisze:

    > Co to jest Puki, bo ciężko ocenić czy jest ironiczne.

    Masz racje. Dopóki miało być.

  • 17. Data: 2014-02-27 16:50:53
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    KS wrote:

    > Polmosy zwijaja żagle bo magazyny juz pekaja w szwach z nadmiaru
    > niesprzedanej wódy, palacze mniej palą, i wachy mniej sie sprzedaje.
    > Przykręcanie śruby nic nie pomaga. Ale to moje stwierdzenie i chińczyków.

    Wiosna idzie, rowery pójdą w ruch, to jeszcze mniej wachy się sprzeda.
    Ale jest szansa, że wódy chociaż więcej ;-)