eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo się stało z tarczą? › Re: Co się stało z tarczą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co się stało z tarczą?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    References: <5af72f12$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd7g2g$ef$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5af7f06a$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <pda7lu$ph7$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <5af8c55d$0$687$65785112@news.neostrada.pl> <pdbul8$57e$1@gioia.aioe.org>
    <5afb0c5a$0$31365$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdf9je$b07$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: Xnews/2009.05.01 Mime-proxy/2.3.c.1 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 15 May 2018 19:54:17 GMT
    Lines: 25
    Message-ID: <5afb3ae9$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 62.233.215.64
    X-Trace: 1526414057 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 669 62.233.215.64:49912
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2569
    X-Received-Body-CRC: 971138508
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631435
    [ ukryj nagłówki ]

    Witaj Mateusz Bogusz, 15 maj 2018 w news:pdf9je$b07$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > W dniu 15.05.2018 o 18:35, pueblo pisze:
    >> czyszczenie zacisków oraz wymiana prowadnic(jednego zacisku) 135
    >
    > A wymienił przy okazji tłoczek, czy tylko gumki? Wymienił gumkę pod
    > zimeringiem za tłoczkiem? Jak dokręcał przewód to dał nową podkładkę
    > medzianą? Przewód po odkręceniu zacisnął szczypcami czy wkręcił śrubkę?
    >
    Raczej na pewno nie, bo to by kosztowało, że ho ho i by się pochwalili.
    Czyszczenie zacisków to chyba trochę szczotką, jakimś środkiem i wsio.
    Zresztą nie widziałem - tyle, co widze jak sie schylę pod samochód.
    Swoją drogą, widziałem rachunki ze stycznia tamtego roku z innego
    warsztatu na naprawy obu tylnych zacisków - łącznie prawie 500. Zabawne
    kuźwa jest to, że w każdym występuje inna reperaturka zacisków - do dwóch
    różnych średnic tłoczka. Powiedziałem o tym temu dzisiejszemu, ale on
    mówi, że nie widzi żeby te zaciski były robione.
    I jak tu im ufać? Naprawdę, aż się człowiekowi nie chce dbać o samochód,
    jak sobie pomyślisz, że kuźwa wydasz tę swoją krwawicę, a tu i tak wuj z
    tego i jak jeździłeś, tak nadal jeździsz rzęchem.
    A jak już trafisz na równego gościa, to inaczej zaskoczy. Pytam takiego
    jednego ostatnio, co jest z tym kółkiem od pompy wspomagania, bo chodzi
    jak pijane na boki i piszczy. A on na to, że no nie powinno tak, ale nie
    wie dlaczego i co się powinno z tym zrobić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: