  • Data: 2019-07-10 11:17:05
    Temat: Re: Co to za bzdury z hyperloop w polska bieda?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 lipca 2019 17:59:07 UTC+9 użytkownik robot napisał:

    > Rura pomiędzy miastami, a w rurze próżnia. Porządna próżnia, nie 10% powietrza,
    tylko prawie jak w kosmosie.
    > W rurze "wagonik", w wagoniku ludzie i hula z warszawy
    > do Krakowa tym wagonikiem min. 1000km/h. Wagonik napędzany witrakiem (turbiną) w
    wagoniku.
    > To się według Ciebie da wykonać?

    Słuchaj, odłóżmy kwestie techniczne na bok, bo się gmatwasz. Wiatraki nie działają w
    kosmicznej próżni i mnie do tego nie przekonasz.

    Mnie tylko interesuje ilość ściemy którą trolom udało się wrzucić zwykłym ludziom do
    głów żeby ich przekonać że hyperloop będzie coś tam złego robił. Fake news mnie
    interesuje: kto, skąd, za czyją kasę itd. Wiesz coś?