  • Data: 2016-07-07 19:04:56
    Temat: Re: Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Tasiorsa, 07 lip 2016 w news:nllu5e$875$1@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > Wsadź mysz/klawiaturę na ps/2 na czas instalacji. W win 7 brakuje
    > sterow xHCI do obslugi USB lub uzyj wersji obrazu z winclub.pl ze
    > zintegrowanymi sterami :)

    Obawiam się, że to może nie zadziałać. Sam ostatnio przerabiałem takie
    problemy, a ostatnio gdzieś czytałem, że chodzi o kontroler usb do
    którego nie ma sterów w instalce W7 Jakaś zmiana zaszła w pewnym
    momencie(choć kojarzę, że to chodziło o Skylake) i nie ma znaczenia że
    bootuje się pendrive z usb 2.0. Nawet instalki z winclub nie dawały
    rady. ZTCW instalacja 64bitowego W7 w UEFI pójdzie, jesli dysk jest
    partycjonowany w GPT, czy jak to sie nie mówi. W każym razie tak
    zrobiłem. Znalazlem w końcu prosty sposób. Pod linuxem live, zrobiłem
    dwie partycje podstawowe, druga mała FAT32 i na nią skopiowałem całą
    zawartość płytki instalacyjnej Windows. Potem 2 pierwsze pkt tej
    instrukcji: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=209045
    To jest dla pendriva, a ja to zrobilem wlasnie z partycji na dysku.
    I tyle. Po uruchomieniu kompa instalator sie uruchomił, system
    zainstalowal i nie bylo zadnych problemów ze sterownikami. Tylko to
    wszystko w trybie UEFI. Usunałem
    literke tej partycji tak, że nie widac jej w exploratorze. W sumie
    można ją pewnie całkiem usunąć.