    Date: Thu, 17 Apr 2014 08:44:15 +0200
    From: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co zamiast P5K/E8400

    W dniu 16.04.2014 13:19, Chris pisze:

> [...]
    >>> http://www.asrock.com/mb/AMD/Fatal1ty%20990FX%20Kill
    er/?cat=Specification

    > Prosta zasada przy obu producentach ,.. Asus = serwis w PL i naprawiają
    > (ROTFL) a Asrock = serwis China więc 100% wymiana przy potwierdzonej
    > usterce.

    Hmmm... Mojego Asrocka A. trzymał ponad m-c. Teraz już wiem, dlaczego
    tak długo trwała cała procedura. Prawdopodobnie poszło to do Chin, bo
    nie wierzę, by tak długo to trzymali w PL.
    Acz fakt, zwrócono kasę. Szkoda, że przy okazji procka nie siekło, bo
    bym wymienił MB i CPU na 1150 ;)

    > Dla tego podałem wcześniej link do konkretnego modelu płyty ..
    >
    > Ale jak by co podam jeszcze raz:
    > http://www.asrock.com/mb/AMD/Fatal1ty%20990FX%20Kill
    er/?cat=Specification

    Zakup RAM będzie kosztowny... ;) Ale jak takie potrzeby, to kasa się nie
    liczy ;)

    Gdybym już inwestował w taki domowy serwer, to zdecydowanie wybrałbym
    coś serwerowego. Ciutkę droższe, ale bez takich ograniczeń jak
    "domówki". I bez zbędnych dupereli, które zamiast pomagać, bywają
    upierdliwe.

    Wracając jeszcze do Asrocka, śmieszą mnie te "złote" kondensatory :D