  • Data: 2020-02-15 18:04:07
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-15 17:30, RadoslawF wrote:

    > W przypadku kiedy właściciel okaże się jednak oszustem przestawi licznik
    > jeszcze raz i będzie twierdził że policjant pomylił się przy kontroli.

    Ale to akurat nie ma znaczenia jeżeli będzie to tylko nie penalizowany
    wpis do bazy. Jeżeli ustawodawcy zależy to niech policjant robi zdjęcie,
    wpisuje do notesika czy sporządza protokół podpisywany przez kierowcę i
    nikt nie będzie miał pola do cwaniakowania.

    A historia pojazdu w której przebieg przy badaniach i kontrolach skacze
    tam i z powrotem będzie wystarczająco czytelnym sygnałem dla kupujących.