  • Data: 2020-02-15 18:27:48
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-15 17:39, RadoslawF wrote:

    > No i te auta mają sprawdzony stan licznika u diagnosty.
    > A ile miały w momencie odbioru z salonu nie ma znaczenia.

    hm?

    problem tkwi w tym że przebieg od momentu ostatniego wpisu do
    zagranicznych baz do momentu przeglądu w naszym kraju nierzadko maleje o
    grube dziesiątki czy nawet setki tysięcy kilometrów

    > Przestępstwo jest przestępstwem, nawet jeśli ty uważasz inaczej.

    i znowu nadinterpretujesz, ja tylko twierdze że głupie i nieżyciowe
    prawo jest głupim i nieżyciowym prawem

    > Czyli dałeś sobie wcisnąć oszukane gówno
    nie, kupiłem auto zwracając uwagę na jego stan techniczny i nie licząc
    że wyglądając jak wygląda jego mechaniczny licznik pokazuje bezwzględną
    prawdę bo nie mam możliwości weryfikacji tego chociażby ze względu na
    barierę językową

    podchodzę do sprawy realnie i nie interesują mnie zgnite trupy z realnym
    przebiegiem 50 000 km oraz nie skreślam aut w stanie bardzo dobrym w
    których ktoś zrobił 500 000 km

    > i teraz bronisz oszustów aby inni też tak dali się załatwić?

    no chyba zapomniałeś jakichś tabletek czy proszków jeżeli moją myśl o
    obligatoryjnym sprawdzaniu przed rejestracją w Polsce rejestrów
    przebiegu w kraju pochodzenia potrafisz zinterpretować w ten sposób

    a rozwiązanie tego na poziomie krajowym czy UE ma sporo zalet,
    poczynając od zmniejszenia kosztów, poprzez współdziałanie służb różnych
    krajów w przypadku łączących się spraw na likwidacji problemów ze
    wspomnianą barierą językową kończąc

    > Słyszeć słyszałem, sąsiad znany w okolicy oszust i handlażyna
    > autami z "regulowanym przebiegiem" tak jak ty tłumaczył się
    > małżonce dlaczego mu auto na drodze zabrali. I w tą pomyłkę
    > diagnosty tylko ona naiwna wierzy.

    *handlarzyna* bardziej,

    gdzie ja się z czegokolwiek tłumaczę?

    ja przedstawiam fakt źle zorganizowanej bazy danych CEP w której znikąd
    wziął się wpis dotyczący przebiegu jednego z moich samochodów co w
    połączeniu z kiepskim prawem potencjalnie równa się stracie sporej
    ilości mojego czasu