    Subject: Re: Cofanie między barierki na styk
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 12 Jun 2019 12:38:52 +0200

    W dniu 2019-06-12 o 01:40, kk pisze:
    > Ee yy,
    >
    > Znalazłem miejsce do parkowania między barierkami. Problem w tym, że z
    > obu stron zostaje po 5cm. Cofając widzę w lusterkach czy mi tył wchodzi
    > dobrze, ale kiedy ma przejść przód to nie mam już żadnej pewności, że
    > mam jeszcze jakiś odstęp. Jakieś pomysły?

    Coś w tym stylu:
    https://img1.dmty.pl//uploads/201901/1546527017_kqke
    rb_600.jpg

    Jak coś jest głupie ale działa... :-)

    A tak poważnie - jakieś "wąsy" lub coś "naciskowego" (listwa?), które
    przy delikatnym ugięciu wyzwolą sygnał (dźwiękowy, lampka).
    Chyba żadna kamera ani tym bardziej czujniki nie dadzą takiej dokładności.
    T.