  • Data: 2019-10-01 20:19:57
    Temat: Re: Coś dla wrażliwych na fale em
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > No to juz trzecia autoryzacja ... wiec po co przeplacac :-)

    W tym przypadku masz rację. SMS to też dobra realizacja MFA.

    > Albo producent popelnil jakis blad i sie zlamie latwo.

    Nawet jeśli, to bez fizycznego dostępu do klucza nie poszalejesz.

    > Ale stale są ?
    > To raz ktos podejrzy/podslucha i bedzie znal.

    Zawsze są stałe. Czynnik zmienny wprowadza SMS albo inny token lub
    klucz. Nie wszystkie moje zasoby są równocenne, a wszystkich haseł nie
    podsłuchasz.

    > A moze sms ?

    Te cenniejsze portale przesyłają kod jednorazowy SMS.

    > Bo uznac e-mail za bezpieczny ... moze po dobezpieczeniu PGP...

    Niemniej tak się na świecie utarło, co zrobisz. W praktyce całość się
    sprowadza do tego, by się głupio nie podłożyć. Uciekanie przed
    niedźwiedziem nie polega na tym, by być najszybszym biegaczem w grupie.
    Wystarczy nie być najwolniejszym.

    > Wszystkie :-)

    No to Ty niezły kozak jesteś.

    > Ale potem ta dzieciarnia idzie do pracy i pracuje u bogatego szefa.
    > Albo np w klubie fitness..

    Err.. Chewbacca defense?

    Pozdrawiam, Piotr