  • Data: 2017-04-26 22:07:55
    Temat: Re: Coś mniejszego niż eeepc
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/26/2017 9:55 PM, s...@g...com wrote:
    > I inicjalnie chcialem ci coś z nich zaproponować ale z kazdym bys sie mordowal.

    Wiem. Jednak przypuszczalnie dobrze to przemyślałem. Zazwyczaj jedyne co
    potrzebuje to zmienić kilka stałych w skrypcie i puścić.

    > Zaurus c1000 bylby bolesny bo linuxowy kernel tylko 2.4. I do tego 64MB ram.

    Wystarczyło by, 99% potrzeb załatwiam w konsoli.

    > Ja skonczylem na noszeniu t61.

    Problem w tym że ja nie noszę po obcych miejscach. Potrzebuje skoczyć do
    kotłowni sprawdzić czy silnik od dmuchawy pracuje czy przerywa. Podejść
    do robota i przeprogramować firmware. Podpiąc na chwilę miernik i zrobić
    akwizycję kilku próbek z zasilacza monitora. etc. Innymi słowy noszenie,
    ale raczej lokalne ;)

    > Ale zakladam ze laptopa ze soba nosic nie chcesz i koniec :)

    Kiedy maluch robi akwizycje bądź sterowanie - laptop sluzy do oglądania
    por^M^M^Mnauki na youtubie.

    > Spraw se eepc (albo lifebooka) i maline.

    Mam oba :D