  • Data: 2015-08-02 16:01:01
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Aug 2015 13:00:20 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Tomku please....
    > Moj czytnik watkuje dobrze, ale jeżeli sciagam najnowsze posty a pierwszy w
    > watku przeczytałem wczesniej to do czego ma dopiąc post kogutka?
    > Ten post jest pierwszy i widzac Re wiem ze to odpowiedz na coś
    > wczesniejszego.
    > Dodatkowo widze tez cytat.
    > A u kogutka ani cytatu, ani re - post wyglada jak zupełnie nowy watek.

    Ale wszystkie informacje dotyczące tego posta, są zgodnie ze specyfikacją
    zawarte w nagłówku wiadomości.

    Po to wymyślono programy do obsługi NNTP, żeby otwierając post Kogutka
    sprawdziły polę References: i prawidłowo połączyły posty w wątki.

    Autorzy Twojego czytnika, w ramach jakiejś wynalazczości (może i
    uzasadnionej innymi problemami) wymyślili żeby łączyć posty w wątki na
    podstawie tytułu, zamiast referencji.
    Stąd Twoje problemy.