  • 21. Data: 2009-01-23 16:59:18
    Temat: Re: Cyfra+ HB2 + LCD = padaczka kompletna.
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    dzisiaj zauważyłem pewną zależność:

    Gdy na HBO leci film na fuulscreen w formacie 16:9
    to na HBO2 MUSZĄ nadawaćw okienku niczym YOUTUBE
    czyli 14:9 wstrzelone w 4:3 do tego marna jakość
    (niskie bitrate)

    zasami jest odwrotnie, na razie nie udalo mi się
    trafić na pełen format NA RAZ na obydwu kanałach

    ... teraz już wiem dlaczego.

    Dziady ... dziady i jeszcze raz dziady.

    Tomy M. www.ansibl.com

    PS. Cyfra przysłała nowe regulaminy ... można ROZWIĄZYWAĆ
    NATYCHMIAST UMOWY BEZ KAR i BEZ ZWROTU SPRZĘTU!!!

  • 22. Data: 2009-01-24 10:27:30
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Tomy M. <tomy@_spam_ansibl.com> wrote:
> [...]

    > Tomy M. www.ansibl.com

    > PS. Cyfra przysłała nowe regulaminy ... można ROZWIĄZYWAĆ
    > NATYCHMIAST UMOWY BEZ KAR i BEZ ZWROTU SPRZĘTU!!!

    karte musisz zwrocic no i tuner jak miales w dzierzawie

  • 23. Data: 2009-01-24 10:43:53
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > karte musisz zwrocic no i tuner jak miales w dzierzawie

    Tak, oczywiście. Karty obydwie należy zwrócić (starą i nową)
    Sprzęt również (mam prywatny więce nie zwracam)

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 24. Data: 2009-01-24 11:18:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości news:

    > PS. Cyfra przysłała nowe regulaminy ... można ROZWIĄZYWAĆ
    > NATYCHMIAST UMOWY BEZ KAR i BEZ ZWROTU SPRZĘTU!!!

    Raczej nie sądzę.
    W regulaminie masz klauzulę jaka zmiana stanowi podstawę do rozwiązania
    umowy na czas określony bez kar.
    Taka na plus nie stanowi.

    Przerabiałem ten temat we wrześniu i mi się nie udało rozwiązanie przed
    czasem, potraktowali je jako normalne wypowiedzenie i nie uwzględnili
    reklamacji.
    Znaczy może i przed sądem bym wygrał , ale stwierdziłem że dla 130 zł (które
    pozostało do końca umowy) gra nie warta świeczki, a i ryzyko za duże.

  • 25. Data: 2009-01-24 11:23:33
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    > Znaczy może i przed sądem bym wygrał , ale stwierdziłem że dla 130 zł
    > (które pozostało do końca umowy) gra nie warta świeczki, a i ryzyko za
    > duże.

    Dla kogo gra warta świeczki? Raczej dla nich jest nie warta.
    A ja z nimi nie takie sprawy miałem :-)

    Tomy M. www.asibl.com

  • 26. Data: 2009-01-24 11:32:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dla kogo gra warta świeczki?

    Dla mnie.
    Jak mam się użerać za 130 zł z różnymi Krukami to IMO nie warto.
    Do tego jeszcze ryzykować koszty sądowe i koszty zastępstwa, które razem
    zwielokrotniłyby tą sumę.

    Wolałem zapłacić te 130 i pooglądać sobie te parę programów, których nie mam
    w dvb-t przez 4 miechy dłużej.

  • 27. Data: 2009-01-24 17:02:00
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

> [...]

    > pozostało do końca umowy) gra nie warta świeczki, a i ryzyko za duże.

    Można było w okresie 14 dni od czasu otrzymania zawiadomienia. A te rozsyłali w
    grudniu.
    Nowy regulamin wszedł w życie 1 stycznia 2009 i chyba jest nieco za późno już
    na wypowiedzenie umowy.

    A oświadczenie wypowiedzenia musi zawierać opis naruszenia (w tym przypadku musimy
    powołać się
    na zmianę regulaminu) w przeciwnym wypadku traktowane jest jako normalne
    wypowiedzenie z miesięcznym
    lub 3 miesięcznym okresem.

  • 28. Data: 2009-01-24 17:15:03
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

> [...]
    > przypadku musimy powołać się
    > na zmianę regulaminu) w przeciwnym wypadku traktowane jest jako normalne

    Taaa ... a odopwiedź z infolinii Cyfra+ stanowi w Polsce prawo.

    Tomy M.

  • 29. Data: 2009-01-24 17:38:03
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Tomy M. <tomy@_spam_ansibl.com> wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Taaa ... a odopwiedź z infolinii Cyfra+ stanowi w Polsce prawo.

    Nie odpowiedź, tylko zapisy w regulaminie na które abonent się zgadza podpisując
    umowę.

    W nowej umowie jest to art. 15 punkt 8 oraz artykuł 8 punkt 3

    --
    gs

  • 30. Data: 2009-01-24 22:14:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Można było w okresie 14 dni od czasu otrzymania zawiadomienia.

    No właśnie nie.
    14 dni ale od zmiany regulaminu, który byłby na Twoją niekorzyść.
    Inny ich zdaniem nie stanowi podstawy do rozwiązania bez kary.

    > A oświadczenie wypowiedzenia musi zawierać opis naruszenia (w tym
    > przypadku musimy powołać się
    > na zmianę regulaminu)

    I dokładnie tak napisałem (we wrześniu też regulamin zmieniali) i odpowiedź
    była odmowna.
    Dwa razy zresztą.