  • Data: 2020-01-03 21:39:46
    Temat: Re: Czemu Python jest jaki jest?
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 stycznia 2020 21:22:40 UTC+1 użytkownik slawek napisał:

    > A widzisz, misiaczku, mam. Żyję już dostatecznie długo, aby z
    > daleka rozpoznać osobniki nadęte, głupie i bez fantazji.

    16 lat to nie tak znowu długo. Najwidoczniej dla niektórych zbyt mało żeby nauczyć
    się odróżniać rzeczywistość od swoich urojeń.

    > Anyway, przekonałeś nas wszystkich że twoim największym
    > osiągnięciem było zdanie matury. Czyli czego? Jakiś język
    > ojczysty, język obcy... być może matematyka (ale to akurat
    > niepewne)... Wic w tym że nie informatyka. Czyli ta twoja rzekoma
    > matura nijak się ma do tego jak oceniać cię jako programistę.

    Jeżeli jest to istotne, to moją pracę magisterską z informatyki można sobie sciągnąć
    i przeczytać:

    https://github.com/panicz/master-thesis/

    Może nie jest to nic wielkiego, ale, jak to mówią,
    zawsze coś.

    Trzymam kciuki za egzamin maturalny.