  • Data: 2020-01-04 11:13:04
    Temat: Re: Czemu Python jest jaki jest?
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 stycznia 2020 10:51:26 UTC+1 użytkownik slawek napisał:

    > A może przestaniesz się napinać, bo na razie to jedyne co
    > pokazujesz to niski poziom kultury osobistej i jeszcze niższa
    > inteligencja?

    O tyle jednak wyższa od Twojej, że mam zdaną maturę.

    > Przez dwa lata od magisterki nie zrobiłeś niczego ciekawego.

    Skąd wiesz, co zrobiłem, a czego nie zrobiłem, przez dwa lata od magisterki?

    > Za szczyt swoich osiągnięć uważasz zdanie matury.

    No nie, nie uważam.
    Uważam, że Tobie by się przydało nabyć kompetencję rozumienia czytanego tekstu, i
    tyle.

    > Jako nick na GitHub wybrałeś sobie "paniczyk" czy jakoś tak.

    No widzisz. A Ty nawet nie masz konta na githubie.

    > Nawet porządnie
    > przeklinać nie umiesz. Cóż, całe szczęście że nie jesteś moim
    > synem, bo byłoby mi zwyczajnie wstyd mieć takiego potomka.

    Też bym nie chciał żeby moim ojcem był przemądrzały 16-latek który zwraca się do
    obcych mężczyzn per "misiaczku".