  • Data: 2020-01-04 13:39:50
    Temat: Re: Czemu Python jest jaki jest?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 stycznia 2020 09:50:08 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Trudno nie zauważyć.
    > Podobnie jak to, że nie masz pojęcia o tematach, na które się wypowiadasz.

    > "Misiaczku" to możesz mówić do kolesi, którym ssiesz pałki na dobranoc.

    lol, widze ze kolega zerwal ze swoja filozofia by limitowac sie w tekstach (gdy ja
    pisalem o krowach robiacych na dywan w bibliotece) ;c - w zasadzie to nawet dobrze bo
    smiesznie sie takie cos czyta (choc to zalezy od szczegolow bo
    czasem mozna tez popasc w depresje)

    user slawek jest dziwny, wiele lat temu
    (z 10 pewnie albo i wiecej (?) nie jestem pewien costam pisaywal z sensem ostatnio
    cos gorzej mu czasem wychodzi - sam jednak staram sie (czy moze staralbym gdybym tu
    wiecej pisywac) limitowac w wyrazaniu krytyki bo zauwazylem ze niektorzy przesadnia
    na nia reaguja
    (nop kiedys mnie wpieniel user AL z ameryki, ktory costam pisywal z sensem i
    po skrytykowaniu czegos przeze mnie odszedl z grupy co nie bylo ok bo moim zdaniem
    bylo przesadna reakcja

    - z drugiej strony nieststy na odwrot niejacy zasyfiacze i patologiczni oglupiacze
    rozwalali ta grupe pewnie nie mniej niz lunatyczny przyglup-nudziarz broneq i ciezko
    bylo czegos nie powiedziec, choc i to niewiele pomagalo,

    smutne zycie, co robic)