    Subject: Re: Czułośc odbiorników telefonów komórkowych
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 22 Jul 2018 14:49:02 +0200

    W dniu 2018-07-22 o 13:31, ToMasz pisze:

    > 1. lokalizacja. względem nadajników. jakie zakresy, w jakiej odległości
    > 2. jaki masz program lub  system pomiarowy. bo o "kreskach" zasięgu to
    > możesz z babcią rozmawiać
    > 3. na jakim paśmie robisz "badania"? Na różnych?
    > 4. Podczas porównywania zasięgu, w jaki sposób sprawdzasz czy
    > wszystkie telefony są połączone z tym samym btsem?
    > 5. A czyja karta sim? Może playa+roaming włączony tylko w jednym
    > telefonie?
    >
    > To co napisałeś, to takie marudzenie na politykę albo pogodę.
    > Narobiłeś się jak stolarz który wbija gwoździe śrubokrętem.

> [...]

    Znowu stare, zdawałoby się zdezaktualizowane już dawno powiedzenie -
    "nigdy nażarty nie zrozumie głodnego" okazuje się trafne... Bo to Ty
    Panie Kolego wymyślasz jakieś cudy niewidy. Nie trzeba kombinacji aby
    wykazać który telefon ma najlepszą, najbardziej sprawną antenę.,
    wkładasz kartę do Samsunga, jednego drugiego a dopiero w trzecim sygnał
    jest, i bez zakłóceń. Co więc tu kombinować? Wkładasz kartę do tego
    trzeciego, używasz i jednocześnie ogłaszasz w necie że Samsung nr3 ma
    super antenę GSM.