  • Data: 2018-07-12 22:17:30
    Temat: Re: Czy SSD PCie opłaca się kupować?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-12 o 19:11, Irokez pisze:

    > oraz m.2 musi obsługiwać NVMe co nie jest takie oczywiste.

    Trafiła mi w ręce płyta Asus PrimeB250m-A i tak mnie korci wykorzystać
    jej możliwości.
    A może lepiej zbierać na lepszy procesor bo na razie jadę budżetowo
    Pentium G4400.
    W sumie bardziej zależy mi na wyświetlaniu dużej liczby pikseli na wielu
    monitorach w grafice 2D. (nie gram) i odtwarzaniu multimediów
    Jedni piszą że żeby stawiać na GPU (np. GT1030) a inni że procesor od i5
    w górę.

    PS. Im więcej czytam ty bardziej cofam się o te 20 lat do tyłu kiedy też
    standardy były o kan potłuc

    Obsługuje czy nie obsługuje NVMe?

    Intel(R) B250 Chipset :
    1 x 1 gniazdo M.2 Socket 3, with M Key, type 2242/2260/2280 storage
    devices support (SATA mode & X4 PCIE mode)*1
    1 x 1 gniazdo M.2 Socket 3, with M Key, type 2242/2260/2280 storage
    devices support (x4 PCIE mode)*2
    Intel(R) Optane(TM) Memory Ready *3