  • Data: 2017-06-14 23:20:07
    Temat: Re: Czy istnieje urządzenie do zapamiętywania kolorów?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2017 o 19:23 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > Zgadza się. Wypowiedź wcześniej napisałem iż kolor to nie tylko wartość
    > RGB ale i cała otoczka do niego tworzy jego odbiór. Podałem przykład:
    > zrób zdjęcie zachwycającemu zachodowi słońca nad morzem, po czym w
    > Photoshopie wypełnij bielą wszystko od horyzontu w górę. Wartości RGB
    > pikseli tego co odbija się w morzu będą niezmienione a mimo to odbiór
    > zdjęcia diametralnie zmieni się. Morze stanie się nagle np. burą
    > breją... a niby to jest to samo zdjęcie. Ale skoro jakoś autor chce się
    > przybliżyć do koloru... to podałem mu chyba jedyny możliwy sposób
> [...]

    Zwłaszcza, że wrażliwa kobieta "odwzoruje" jakoś tam kolor, ale
    wątkotwórca pozbawiony wrażliwości zobaczy coś zupełnie innego.

    Moim skromnym zdaniem dyskusja trwa niepotrzebnie od prawie tygodnia.
    A powinna zakończyć się po pierwszych przemyśleniach.
    Wręcz nawet przed jej rozpoczęciem, jako pozbawiona sensu.

    --
    Trefniś