  • Data: 2018-04-17 02:17:35
    Temat: Re: Czy komputery pomagają?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-04-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No wlasnie - skomplikowali, skomplikowali, lepiej nie jest, a 100x
    > szybszy komputer chodzi wolniej :-)

    To wszystko wymaga i wysiłku i talentu i dobrej wydajnosci :)

    > Identyczny to nie, ale czy duzo gorszy ?

    Obsesyjnie koncentrujesz się na uzyteczności :) Nie wazne, że nie duzo
    gorszy, ważne że prostszy w produkcji.

    > Moze im zainstalowali kasy samoobslugowe i juz znacznie mniej ludzi
    > trzeba :-)

    No własnie. Tego tez nie mogłem ogarnąc. Czy jak robot zastapi człowieka
    i robi 100x więcej a ten człowiek idzie np. na kasę do marketu to jak
    zmieniła sie według panów z art. wydajność? Chyba musiała spaść bo kiedys
    był np. 1 ludziowyrób na minutę a teraz jest zero.

    > No wlasnie ... jakby nie. Robi ten nowy excel z grubsza to samo co
    > stary.
    > Jesli nie mniej, bo teraz trudno znalezc potrzebne funkcje :-)

    To już chyba w połowie lat 90. stwierdzono, że coś 9x% uzytkowników co
    bardziej zaawansowanych programow w stylu msoffice uzywa nie więcej niż
    parę procent ich funkcji. Nie dość, że płaca za komplet to jeszcze jest
    to w sumie dla nich szkodliwe.

    > A to niewatpliwie.
    > Tylko one bezproduktywne sa :-)

    Nie są. Pozwalaja utrzymać satysfakcjonujacy poziom zadowolenia u
    bezpośredniego przełożonego pani Krysi. Dla pani Krysi to istotne.

    --
    Marcin