  • Data: 2019-04-27 16:47:37
    Temat: Re: Czy minimalizacja plików JS/CSS jest jeszcze "w modzie"?
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/04/2019 21:33, Marek S wrote:

    > Ok, czytam, co napisałeś wszerz i wzdłuż i za diabła nie rozumiem Twoich
    > intencji, jakie chciałeś przekazać. Zupełnie nie rozumiem jak świadomy
    > webmaster mógłby chcieć w ten sposób zadziałać?
    >
    > Miałby wyłączyć kompresję aby móc sobie ponarzekać na duże transfery
    > plików tekstowych?

    Odniosłem się do tego, co napisałeś:

    "Następnie wylosowałem w głowie portal, który generuje duży ruch więc
    potencjalnie jest o co walczyć. Padło na wp.pl. Popatrzałem jaki
    transfer on generuje. Okazało się, że narastający. Ale po 30 sekundach
    było ok 12MB. Z matematyki wynika, że te 50kB to zaledwie 0.4% ogółu.
    Czy zatem minimalizacja to przypadkiem nie jest walką z wiatrakami
    tudzież czymś w rodzaju odpędzania demonów? "

    Minimalizacja nie jest walką z wiatrakami. W ogóle jakoś tak chciałem
    rozróżnić minimalizację od kompresji jako, że obie rzeczy są różne.

    Ogólnie minimalizować i kompresować powinno robić się niemalże zawsze.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/