  • Data: 2019-04-30 21:30:39
    Temat: Re: Czy minimalizacja plików JS/CSS jest jeszcze "w modzie"?
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    w artykule <news:d6kq7xx9xxaz$.usif10dvkfjb.dlg@40tude.net> pisze:

    > Przestań teoretyzować i zakładać jakieś liczby, tylko po prostu otwórz
    > sobie kilka popularnych serwisów WWW i policz ile plików JS musisz pobrać.
    > Dzisiejsze witryny serwują nawet po 500-1000KB kodu Javascript _po
    > minifikacji_.

    Albo wczorajsze albo po minimalizacji i zgzipowaniu razem.

    > To są megabajty plików źródłowych.

    Czyli jakby wczorajsze. Dzisiaj to bywają już dziesiątki megabajtów js,
    czyli megabajty jsgz, po zgzipowaniu. W setkach kilobajtów to się liczy
    CSS - w wariancie optymistycznym, bez szaleństw ze wstawianiem obrazków
    i fontów zakodowanych w Base64.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)