  • Data: 2019-04-27 16:35:46
    Temat: Re: Czy minimalizacja plików JS/CSS jest jeszcze "w modzie"?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-25 o 23:00, Borys Pogoreło pisze:

    > Z pustym czy wypełnionym cache?

    Oczywiście z pustym bop inaczej nie byłoby o czym dyskutować.

    > Z nawiązaną sesją TLS czy przed negocjacją?

    Bez nawiązania sesji.

    > Na HTTP/1.1 czy HTTP/2?

    Chrome raczej tego nie podaje. Możesz sobie sam to sprawdzić przecież.

    > Z adresem w cache DNS czy bez?

    Tak, w cache

    > Treść strony mieści
    > się w jednej ramce TCP czy nie?

    Nie.

    > Druga strona omija limit jednoczesnych
    > połączeń HTTP/1.1 czy nie?

    Jaka druga strona?

    > Uwzględniłeś to w swoich pomiarach?

    Nie sposób nie uwzględnić. To się samo uwzględnia w postaci sumarycznych
    czasów.

    > Da się, napisać analogię do Ferrari.

    Wybacz mi, że mam tak szybkie łącze. Obiecuję, że go więcej nie użyję. :-D
    Jakaś pokuta jeszcze?

    > Wystarczy wziąć przykład jednego z najpopularniejszych kawałków kodu w
    > sieci:
    >
    > https://code.jquery.com/jquery-3.4.0.js
    > https://code.jquery.com/jquery-3.4.0.min.js

    I dokładnie to brałem!!!! Nie czytasz wątku a komentujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek