  • Data: 2009-03-20 23:25:07
    Temat: Re: Czy monitor moze byc zbyt duzy ?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 23:58:50 +0100, Michal Bien napisał(a):

    > Oj niekoniecznie. Widziałem ludzi, których trudno uznać za
    > audiofilskich ekscentryków, a doprowadzały ich do szału piszczące układy
    > zasilania w TV.

    Piszczenie jest IMHO najgorsze. I wcale nie trzeba być cichofilem, żeby
    wkurzało. Mój stary zasilacz piszczał, nie mogłem zlokalizować piszczącej
    cewki, więc go wymieniłem. Ale piszczenie to inna sprawa, w pełni pasywny
    komputer z SSD też może piszczeć.

    > Zmierzam do tego, że w przypadku oglądania
    > filmu/słuchania muzyki tolerancja na hałas jest dużo mniejsza, niż przy
    > pracy z PC.

    Zależy ile skupienia wymaga praca na kompie. Mi właśnie chodziło o to, żeby
    w środku nocy, kiedy muszę skupić się nad czymś trudnym, nie
    dekoncentrowało mnie żadne buczenie, szumienie czy piszczenie z kompa. Moja
    tolerancja na hałas jest bardzo mała. A jak oglądam film lub słucham muzyki
    z kompa, to kompa nie słyszę.

    > Z tego np: powodu wielu ludzi narzeka na tunery PVR
    > dostarczane przez Cyfrę+ (jeden model) - przeszkadza praca dysku i w
    > włączający się wentylator.

    A niedrogi pecet może być sporo cichszy od takiego tunera.

    --
    GLaF