  • Data: 2019-02-08 04:09:38
    Temat: Re: Czy warto produkować coś w Polsce dzisiaj
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Moment, ja sie pogubilem.
    > Przed chwila napisales, ze jak ktos byl pierwszy, to moze produkowac
    > dalej.
    > To moze czy nie moze ?

    Może.

    > Na ile ja sie orientuje w prawie patentowym, to jesli osoba A cos
    > wymyslila i upublicznila/opublikowala,
    > a publikacja moze miec postac wprowadzenia urzadzenia do publicznej
    > sprzedazy,
    > to osoba B zglaszajac pozniej taki sam wynalazek, nie powinna dostac
    > patentu.

    Też tak to rozumiem.

    > Diabel jeszcze tkwi w szczegolach, bo jesli Grecy zrobili to jakos, a
    > B opatentowała nieco inne rozwiazanie, to sie moze upierac, ze patent
    > dotyczy tych modyfikacji.

    Diabeł często tkwi w szczegółach, bo np. nie wystaczy dokonac prostych
    modyfikacji. Uwalono mi cos kiedyś stosując argumentację, że ci Grecy,
    gdyby posiadali wiedzę w tej dziedzinie którą obecnie posiadamy to
    byłoby dla nich oczywiste, że można TEŻ zrobić to co zaproponowalismy.

    --
    Marcin