  • 21. Data: 2013-01-19 12:59:33
    Temat: Re: Czy wymieniał ktoś żarówki H4 na xenony?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-19 09:42, nazgul pisze:

    > jaja sobie robisz?
    > moze jakiś blaszany odbłyśnik tak by się udało zrobić
    > te nowe to nawet dotykając palcem możesz spaskudzić

    Ale kto mówi o odbłyśniku?

  • 22. Data: 2013-01-19 12:59:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2013-01-19 13:14:28
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Ale kto mówi o odbłyśniku?

    ten kto powiedział/napisał "reflektor"

  • 24. Data: 2013-01-20 00:21:19
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-01-19 00:03, DoQ pisze:

    > Zapewne, te dla xenonów wykonane są w jakieś tajemniczej technologii
    > NASA z ukierunkowaną superkomputerem(tm) trajektoria promieni fotonowych :)

    Jak sam napisałeś MB stosował reflektory ze szkłem pryzmatycznym (zwanym
    też ryflowanym) przystosowane do ksenonów. Ale to nie były takie same
    reflektory jak te dla halogenów. Właśnie m.in. ze względu na te
    "trajektorie promieni fotonowych". :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 25. Data: 2013-01-20 00:51:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 19 Jan 2013 00:03:46 +0100, DoQ napisał(a):

    > Zapewne, te dla xenonów wykonane są w jakieś tajemniczej technologii
    > NASA z ukierunkowaną superkomputerem(tm) trajektoria promieni fotonowych :)

    Co do trajektorii promieni fotonowych to akurat masz rację - po prostu
    palnik ksenonowy jest źródłem światła ciut innym jeżeli chodzi o wymiary
    niż żarnik halogenowy.
    I wymaga z tego powodu inaczej ukształtowanej optyki.

  • 26. Data: 2013-01-21 19:07:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    me-how wrote:

    > nie wiem co masz za xsare, ale zamiast inwestować w chiński ksenon,
    > później, słusznie zresztą, na mandat czy inne badanie techniczne po
    > zatrzymaniu DR kup sobie nowe reflektory - nawet najtańsze zamienniki
    > - wyjdziesz na tym lepiej - tylko nie zapomnij dobrze ich wyregulować

    amen po kilku latach w Xarce odbłyuski i klosze sa kaput i słabo świecą...