  • Data: 2017-10-19 18:10:50
    Temat: Re: Czym czyścić tworzywa sztuczne stosowane w elektronice?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-19 o 13:28, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Co do reszty się nie wypowiem, ale to jest raczej do brudzenia ekranów,
    > nie do ich czyszczenia. Straszny syf mi zostawił na ekranie.

    Mam podobne obserwacje. Rzadko można dostać preparat, który czyści.
    Zutylizowałem kilka i drogich i tanich zanim udało mi się wytropić taki,
    który jako tako się sprawuje, choć na kolana nie rzuca.

    https://www.apollo.pl/produkt/art-plyn-ze-sciereczka
    -do-ekranow-lcdledplazmowychtft,75434.html

    Bardzo tani i nie na wodzie - nie zawiera ponoć alkoholu ale nim
    śmierdzi - ciekawostka. Ważne jest aby spryskać powierzchnię nie
    nagrzaną, szybko rozetrzeć środek a potem pozbyć się smug szybko i
    delikatnie przecierając suchą stroną mikrofibry.

    Natomiast gdy matowy plastik nim wyczyścimy, szczególnie ten miękki,
    gumowany - syf nieziemski. Mam wrażenie jakby rozsmarowywał tłuszcz z
    paluchów. Np. tablet Wacom'a Intuos Pro jaki stosuję, ma taką właśnie
    strukturę wokół aktywnego pola. Machnąłem ręką na te smugi. Widocznie
    musi tak być.

    Konkluzja jest taka: wylistować środki czyszczące jak uczynił to Adam to
    nie problem. Ale wybrać z nich odpowiednie do odpowiednich powierzchni,
    to duży problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek