    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czym czyścić tworzywa sztuczne stosowane w elektronice?
    Date: Fri, 20 Oct 2017 08:39:16 +0200

    > używałem różnych typu Ajax z hipermarketu. Otóż klawiatury (konkretnie
    > podkładki pod nadgarstki) czy jakieś manipulatory w autach często
    > powlekane są substancją antypoślizgową. Kontakt tych elementów, dopiero
    > kilkukrotny, powoduje, że rozpoczyna się jakaś reakcja chemiczna
    > powodująca, że tworzywo zaczyna kleić się jak przyschnięty miód. Nie da

    To patent producentów telefonów, elektroniki, samochodów na to zeby samochód
    po kilku latach zaczal wygladac jak by sie nim cement ziemniaki i gnoj
    wozilo. I zebys musial kupic nowy.
    Mialem kiedys Renault Laguna, najbardziej wypasiona wersja Baccara. Po 10
    latach wszystkie plastiki się lepiły jak lep na muchy bo były pomalowane
    jakims gownem. Tapicerka sie rozpadla. Samochod stracil przez to wartosc
    praktycznie do zera przy 150tys km. Nigdy wiecej reanult.
    Rada ogolna to unikac jak ognia malowanych plastików, bo jak sie ta
    wierzchnia warstwa zacznie rozpadać to juz nic nie zrobisz.

    Pzdr