  • Data: 2018-02-15 18:12:57
    Temat: Re: Czym termoprzewodzącym to wypełnić?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Podczas testów nie było, zwiększyłem żeby a) sprawdzić, ile uda się
    >osiągnąć maksymalnie i b) mieć większy kontrast przy pomiarach (mając
    >pokoju 24 stopnie i ustawiając na 26 wiele bym nie pomierzył).

    To moze przy 26 wystarczy ? na rezystorach bedzie powiedzmy 28.

    >Mniej agresywny, czyli mniejsza histereza? Ustawiłem na 0.5 stopnia.
    >Jeszcze zmniejszyć?

    Mniej agresywny w sensie takim, zeby nie dawal pelnej mocy i nie
    podgrzewal do 46 stopni, a spokojnie poczekal az sie cala plyta
    podgrzeje do 26.
    Moze wystarczy tylko ograniczyc moc, moze trzeba dodac regulator PID z
    dlugim czasem integracji ...

    >Tu już gorzej, bo gotowy regulator wspiera jeden czujnik :) Regulator
    >jest
    >z Allegro, nie projektowałem go.

    Niekoniecznie przeszkadza - przy nieliniowych termistorach moze
    wystarcza dwa polaczone rownolegle lub szeregowo (oczywiscie dwa
    odpowiednio mniejsze/wieksze), byleby tylko regulator wylaczyl grzanie
    jak rezystor bedzie mial np 30C.

    Choc przy starcie w zimie ... moze ciagle upiec miejscowo :-)

    J.