    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Subject: Re: Czyszczenie starego miedzianego młynka
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 7 Sep 2018 08:35:22 +0200

    W dniu 2018-09-06 o 19:06, WM pisze:

    > Źle wykonana renowacja może radykalnie obniżyć cenę zabytku.
    >
    > Zapytaj poważnych kolekcjonerów o szczegóły:
    > https://youtu.be/qQ_uf7V2ZPQ

    Gdzie ja znajdę takiego fachowca od młynków ;)

    Nie traktuję go jako zabytku, ma dla mnie wartość raczej sentymentalną.
    Nie wygląda na dzieło rzemieślnika, a raczej na produkcję fabryczną. Nie
    znalazłem wybitego żadnego logo, czy nazwy producenta. Sądząc po użytych
    materiałach może być przedwojenny, ale kto go tam wie ;)

    Niestety nosi już ślady nieudolnego czyszczenia przed wielu laty, sam
    żem to uczynił, zapewne Javoxem :(
    Zależy mi na tym, abym mógł go postawić na półce i żeby nie osypywał
    wszystkiego rdzą.