  • 81. Data: 2011-10-11 19:14:14
    Temat: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 18:51:33 +0200, Shrek napisał(a):

    > Na tym właśnie polega zamek.

    Na tym polega zamek w wykonaniu idiotów.
    Weź dowolny kawałek ubrania z zamkiem błyskawicznym i zobacz czy po którejś
    stronie ząbki się zatrzymują.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 82. Data: 2011-10-11 19:17:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 19:01:02 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak dojechałeś do końca, to jedziesz do końca.

    Owszem, nie. Jak dojechałem do końca to już nigdzie nie jadę - albo
    zmieniam pas jeżeli się da, albo stoję jak fiut i czekam.
    Dlatego tam gdzie pas już znika powinieneś KOŃCZYC manewr a nie dopiero
    kombinować co tu kurka zrobić.

    > tym który pas jest bardziej pusty o 2 samochody to nie ma to znaczenia -
    > inny wybierze lepiej i naprawi twój "błąd". To nie apteka - nie trzeba
    > biegać z linijka i mierzyć korka, pasa, ani samochodów. Masz wybrać pas
    > gdzie jest więcej miejsca i wpuścic jednego na końcu z sąsiedniego pasa.

    Na końcu? Kto cię uczył jeździć.. idź do niego z pretensjami, bo nie zrobił
    tego dobrze.
    Przed samą zwężką nie ma mowy o żadnym wybieraniu sobie pasa.

    > Ja tak robię - dlatego wybieram "lepszy" pas i potem jadę na zamek.
    > Niezależnie czy mnie wpuszczają czy ja wpuszczam. NIezaleznie Tira czy
    > Smarta. W czym widzisz problem?

    W klapkach które masz na oczach i twojej odporności na fakty.

  • 83. Data: 2011-10-11 19:19:48
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-11 19:13, Waldek Godel wrote:

    > Zmiana pasa przed samą zwężką to już chamstwo i głupota.

    No to chyba nie mamy o czym dyskutować. Ty naprawdę jesteś z żelbetu
    odlany;)

    Shrek.

  • 84. Data: 2011-10-11 19:21:52
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-11 19:14, Waldek Godel wrote:

    > Na tym polega zamek w wykonaniu idiotów.

    Tak sobie tłumacz.

    > Weź dowolny kawałek ubrania z zamkiem błyskawicznym i zobacz czy po którejś
    > stronie ząbki się zatrzymują.

    Weź sobie swój i sprawdź czy ci wchodzi jeden ząbek na jeden, czy może
    dwa na trzy. Tylko sobie nie przytnij:P

    Shrek.

  • 85. Data: 2011-10-11 19:23:53
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-11 19:17, Waldek Godel wrote:

    > Na końcu? Kto cię uczył jeździć.. idź do niego z pretensjami, bo nie zrobił
    > tego dobrze.
    > Przed samą zwężką nie ma mowy o żadnym wybieraniu sobie pasa.

    Słowa pisanego nie rozumiesz - wybrać masz na początku, wpuścić na końcu.

    > W klapkach które masz na oczach i twojej odporności na fakty.

    Aha... Znaczy uważasz, że zamek to nie jazda jeden na jeden?

    Shrek.

  • 86. Data: 2011-10-11 19:42:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-11 19:23, Shrek pisze:

    > Słowa pisanego nie rozumiesz - wybrać masz na początku, wpuścić na końcu.

    Ano nie rozumie, choć jasno napisane :)

    > Aha... Znaczy uważasz, że zamek to nie jazda jeden na jeden?

    Wychodzi na to, że nie ;)

  • 87. Data: 2011-10-11 19:49:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 19:21:52 +0200, Shrek napisał(a):

    > Weź sobie swój i sprawdź czy ci wchodzi jeden ząbek na jeden, czy może
    > dwa na trzy. Tylko sobie nie przytnij:P

    Jeden na jeden. I składają się już wcześniej, żaden nie czeka do końca,
    żeby nagle robić desperacki skok w bok. Co więcej - ząbki z prawej strony
    są wciąż po prawej stronie, ząbki z lewej stronie są po lewej. Żaden z nich
    nie wybiera sobie gdzie mu wygodniej.

  • 88. Data: 2011-10-11 19:50:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 19:23:53 +0200, Shrek napisał(a):

    > Aha... Znaczy uważasz, że zamek to nie jazda jeden na jeden?

    A gdzie tak napisałem? Wskażesz?

  • 89. Data: 2011-10-11 19:54:21
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Jeden na jeden. I składają się już wcześniej, żaden nie czeka do
    > końca,
    > żeby nagle robić desperacki skok w bok.

    Jaki kurna "desperacki"? To jest właśnie istota zamka, że zazębianie
    zachodzi w miejscu do tego przeznaczonym, czyli tuż przed zwężką. Nawet
    w Twoim ulubionym zamku błyskawicznym (na który się ciągle powołujesz)
    ząbki ni z tego ni z owego nie wskakują na siebie 10 cm przed suwakiem,
    a jeśli wskakują to zamek jest ZEPSUTY i trudno go później otworzyć lub
    zapiąć

  • 90. Data: 2011-10-11 19:57:51
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > A gdzie tak napisałem? Wskażesz?

    W/g Ciebie jazda na zamek to jazda jeden na jeden, byle lewy pas
    pozostał pusty, a zamek ma się odbywać na zapierdzielonym prawym pasie
    siedemnaście kilometrów przed zwężką (wiem, wiem nic nie pisałeś o 17
    km)