  • 11. Data: 2011-09-22 19:02:07
    Temat: Re: [DC] Remont ul. Dźwigowej - do kiedy?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Niech zgadnę. Nie pochodzisz z Warszawy.

    Zgadłeś, ale co z tego wynika? Że ma być, tak jak jest, bo tubylcy tak lubią? :)

    Znam trochę parę dużych miast na świecie i zwykle składają się z siatki ulic i
    przecznic. W Warszawie są ulice, ale zbyt często brakuje przecznic... Takich
    Nowolazurowych to już powinno być w tej okolicy ze trzy, od 20 lat, a nie
    jedna - w powijakach.

    latet

  • 12. Data: 2011-09-22 21:20:44
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Gdzieś kiedyś mi mignęła informacja, że remont ma trwać ca. do listopada
    > br. Ale kto by w takie info w dzisiejszych czasach wierzył...
    > pwz

    Najsmieszniejsze, ze Dzwigowa jest zamknieta trzeci raz w przeciagu poltora
    roku i trzeci raz na to samo kasa idzie. Doprawdy piekny walek lub
    marnotrawstwo rodem z PRLu.
    sz.

  • 13. Data: 2011-09-22 23:37:36
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" napisał w wiadomości grup

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:j5f8sk$gtb$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > A to ciekawe po parę dni temu na TVN Warszawa wykonawca mówił że obecnie
    > pracują pompy (6 sztuk) które wypomowywują wody gruntowe, tylko pytanie
    > dla czego ich nie widać :) może to jakieś pompy wykonane w nanotechnologi
    > :)

    > Mo to tybka bo i tak z Ursusa jadę pod Piaseczno więc w przeciwną stronę
> [...]

    Tak tak, cos tam pompuja. Jak pamietam tunel na Globusowej suszyli przez
    pompowanie od 1995 roku do jesieni 1998. I woda zbiera się dalej parę
    poprawek w miedzyczasie tez było.

    Ja z Ursusa wlasnie na pólnoc, ale znam objazd (nie skrot), ktory pozwala mi
    dojechać na Targowek ze starego Ursusa w 1h do 1,10 - niezależnie od
    zakorkowania okolicy.

    hk

    Tam nic nie pracuje, aczkolwiek jedno sie zgadza, bagno, wystarczy sie
    przejsc i zobaczyc ile tam jest wody mimo ze od jakiegos czasu brak opadow.
    malo tego to woda ciagle naplywa bo idzie strumyczkiem. Jakas porazka sie
    dzieje w tym miejscu. Wrzesien nie jest na 200% terminem otwarcia. Pff jak
    do konca roku skoncza to bedzie dobrze.

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2011-09-23 20:01:31
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Latet" <l...@l...pl> wrote in message

> [...]
    > przecznic... Takich Nowolazurowych to już powinno być w tej okolicy ze
    > trzy, od 20 lat, a nie jedna - w powijakach.

    Nie chodzi mi o piętnowanie nikogo kto skąd jest. Chodzi o to że zadaleś
    pytanie jakbyś za przeproszeniem odkryl Ameryke albo inną sensację. Otóż
    stan ten jest taki od lat powojennych i tutaj nikogo nie dziwi. Faktem jest
    że tunel nie był remontowany od budowy chyba. Rozwiązania komunikacyjne w
    Warszawie szczególnie w okolicach Połczyńskiej byly podporządkowane kolei i
    wojsku. Niestety teraz trzeba ogromnych nakladów żeby infrastrukture
    komunikacyjna udrożnić.

    hk