eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF i turbo › Re: DPF i turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF i turbo
    Date: Fri, 27 Mar 2015 23:27:47 -0000
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 23
    Message-ID: <mf6009$uvk$1@speranza.aioe.org>
    References: <mf3j7t$4f6$1@dont-email.me> <55156819$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <mf4407$bg7$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    NNTP-Posting-Host: yrnu6XTXU10zITdpV6jIgg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558606
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message
    news:op.xv559dssg01fvf@l-089.harvard.local...
    > W dniu .03.2015 o 18:28 masti <g...@t...hell> pisze:
    >>> Jaki producent twierdzi że turbo należy schładzać przed wyłączeniem
    >>> silnika?? Tą głupotę wymyślił jakiś fantasta, a inni podchwytują.
    >>> Producentom chodziło nie o żadne schładzanie, a o to aby nie wyłączać
    >>> silnika bezpośrednio z wysokich obrotów, bo bo po takiej operacji
    >>> turbina jeszcze się kręci a smarowania już nie ma.
    >> i kontrolki też nie :)
    > Bo nie ma takiej potrzeby.
    > O turbo chłodzonym cieczą pchaną elektryczną pompką słyszał?
    > Nawet parszywe francuskie dci to ma.
    > Turbo jest chłodzona bez względu na to czy kierownik siedzi jeszcze za
    > kierownicą, czy po "pałowaniu" zdążył już zgasić silnik.

    większość turbin jest chłodzona przepływającym olejem a turbiny z chłodzeniem
    wodnym są raczej nieczęsto spotykane, co nei zmeinia faktu że wystaczy kilka
    sekund poczekać z gaszeniem gorącego silnika po ostrej jeździe a nie robić
    szopkę ze studzeniem przez kilka minut...

    Pzdr
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: