  • Data: 2018-04-17 10:33:27
    Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 16 Apr 2018 21:37:51 +0200, Marek S

    > Czy Ty sobie jaja robisz jakieś? Nie czytasz tego co piszę? W samym
    > wątku otwierającym napisałem, że olej zaraz zmienię. W ostatniej
    > odpowiedzi na Twój komentarz również napisałem, że nie ma po co
    > dyskutować nt. co się stało z olejem skoro go wymieniam.

    To po cholerę było to wtrącenie o braku zmiany poziomu oleju sugerujące że
    po wypalaniu NIC sie nie zmieniło? To ci piszę, że sam fakt braku przybycia
    czy ubycia oleju (a raczej mieszanki olejowo-ON) niewiele jeszcze znaczy,
    bo olej po takim wypalaniu serwisowym zmienia swoje właściwości. Ty w to
    nadal wątpisz, ale oczywiście wymienisz.

    > Co niby wiem lepiej? Skup się i czytaj uważnie bo marnujesz tylko mój i
    > swój czas.

    Póki co to ty zgrywasz wszystkowiedzacego mądralę. Podszywasz swoje
    wypowiedzi ironiami -- i jeszcze masz potem pretensje że ktoś to zauważa.
    No więc nie podzielam twojego "humoru" sugerującego że auto z DPF to gówno
    totalne i niepotrzebne utrudnianie życia, bo wiem że za większość szkód w
    samochodach (i nie tylko samochodach) odpowiadają w pierwszej kolejności
    sami użytkownicy.

    > Nie wierzę w to co piszesz :-D :-D :-D
    > Odpowiedziałem już na to pytanie, że 2 miesiące temu. Widzę, że masz
    > ewidentny problem ze skupieniem się :-D

    Napisałeś że kazałeś "wszystko" PRZEJRZEĆ. Przejrzenie nie jest
    równoznaczne z WYCZYSZCZENIEM. Umiesz odpowiedzieć na zadane proste pytanie
    czy dalej będziesz zgrywać cwaniaka? Czy EGR był WYCZYSZCZONY? Do tego
    jakie błędy odczytałeś z kompa przed wzięciem się za wypalanie serwisowe?

    > A jak jest sprawny lecz ani razu nie dokończono
    > procedury wypalania to ile km można przejechać?

    Nie ma czegoś takiego jak "niedokończona procedura". To jest powielana
    przez ignorantów bzdura że nie można przerywać procedury wypalania
    (sprawdzić czy to nie jest już stan alarmowy sugerujący że coś jest nie tak
    ze sprawnością samochodu).

    --
    Pozdor
    Myjk