  • Data: 2018-04-22 09:50:09
    Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    18 Apr 2018 02:59:56 GMT, Budzik

    > To jest podobna mądrośc jak ta kogutkowa kiedy powiedział ze nie
    > interesuja go wzrosty cen paliw bo on zawsze za 50zł tankuje...
    > W przypadku tych urządzen wiadomo ze to jest coś kosztem czegoś.

    Tak, zdrowie ludzi kosztem atmosfery. Literalnie, płącisz za utrzymanie
    tych elementów, żeby potem nie płacić za leczenie. I tak niektóry twierdzą,
    że to kompletnie zbyteczne.

    > Hmm, a mogłbyś jasniej? Dwumasa oszczedza paliwo?

    Znaczy nadal nawet nie przeczytałeś jakie zadania ma K2M...

    > Mam dwa busy o podobnych rozmianrach:
    > - 115km z dwumasa
    > - 130km bez dwumasy
    > Chcesz powiedziec, ze ten pierwszy jest zauwazalnie oszczedniejszy?

    Chcę powiedzieć, żebyś poczytał w końcu o tym co daje K2M, bo to jest
    wiedza powszechna.

    --
    Pozdor
    Myjk