-
Data: 2018-04-22 14:59:45
Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]UĹźytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
>> Mam dwa busy o podobnych rozmianrach:
>> - 115km z dwumasa
>> - 130km bez dwumasy
>> Chcesz powiedziec, ze ten pierwszy jest zauwazalnie oszczedniejszy?
>
> ChcÄ powiedzieÄ, ĹźebyĹ poczytaĹ w koĹcu o tym co daje K2M, bo to jest
> wiedza powszechna.
To moze po kolei - bo widze ze zamiast odpowiadac na pytania, wolisz
uzywac polsĹĂłwek.
Czy ty uzywasz okreslenia k2m jako dwumasa? Bo google pod hasĹem k2m nic
takiego nie wyrzuca...
ZakĹadam, ze tak.
Wiec co daje koĹo dwumasowe: <cytat>
OdpowiedĹş jest bardzo prosta â przede wszystkim wiÄkszy komfort
podróşowania autem. To koĹo dwumasowe upĹynnia pracÄ silnika i nie
powoduje skutkĂłw ubocznych w momencie nagĹego wzrostu momentu obrotowego
jednostki. Wyklucza praktycznie wszystkie drgania generowane przez ukĹad
napÄdowy podczas ruszania w zakresie niskich obrotĂłw silnika. Nawet
podczas redukcji biegu koĹo dwumasowe odgrywa znaczÄ cÄ rolÄ poprzez
eliminowanie szarpniÄÄ. NajwiÄkszym plusem jego posiadania jest
wydĹuĹźenie ĹźywotnoĹci skrzyni biegĂłw oraz poszczegĂłlnych jej podzespoĹĂłw,
takich jak chociaĹźby synchronizator biegĂłw.
Nic o oszczednosci paliwa. Ba, pojawiaja sie odwrotne uwagi -
oszczedzajac koĹo dwumasowe nie oszczedzaj paliwa bo to sie wyklucza.
Co do reszty zadan, to czy to jest prawda czy nie i czy ono jest
potrzebne czy nie niech odpowie praktyka.
Moze jestes mi w stanie wytĹumaczyc dlaczego w aucie 115km to ustrojstwo
jest potrzebne a w aucie 130km nie jest?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.18 15:19 Zenek Kapelinder
- 23.04.18 08:09 Myjk
- 23.04.18 11:00 Budzik
- 23.04.18 12:36 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=