    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 25 Oct 2014 11:18:26 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Darmowa publikacja aplikacji na Androida?
    From: firr <p...@g...com>

    pewnie mozzesz wrzucic tutaj bezposredni link do apk czy jak tam sie nzaywa, jak
    chcesz tez podzielic sie jakimis konkretnymi uwagami dot andej aplikacji kodu itp to
    tez mozna
    (np ja lubie konkretne rozmowy o konkretnym kodzie, co ostatnio doprowadzilo do
    pewnego nieporozumienia z uzytkownaikiem slawek, ktory sam z siebie nie jest taki zly
    (mimo ze miesza jakies w miare ok uwagi z nieco mz stuknietymi) - ale dla mnie akurat
    taki konkretny kod wklejony na =grupe i dokladnie okomentowany jest ciekawym
    przedmiotem do romowy - tak ze jak masz np jakis ciekawy kawalek i chcesz pokazad i
    podyskutowac (tak zeby mozna bylo sie czegos konkretnego nauczyc niejako szybciej i
    prosciej niz dlubiac to samemu) to ja jestem za)