  • Data: 2017-05-17 17:04:30
    Temat: Re: Darmowy program do rysunku z wymiarowaniem.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Dzięki, ale nie.
    > Wersja próbna, jeśli (jak przypuszczam) ograniczona czasowo to może się
    > nie dać (za parę lat) ponownie zainstalować.

    W wersji linuksowej wystarczy skasować plik licencji czasowej i już działa.
    Nie że namawiam tu kogoś do zbrodni -- jak ktoś ma używać na poważnie,
    to i tak zapłaci, bo czemu nie. A tu po prostu nie da się robić takich
    ograniczeń, wszyscy o tym wiedzą, więc sobie zabezpieczenia odpuszczają.
    Zresztą programu, za który zapłaciłem kilkaset dolearów, też używam w tak
    zhakowanej wersji -- bo wygodniej.

    --
    Jarek