  • Data: 2017-05-20 15:16:47
    Temat: Re: Darmowy program do rysunku z wymiarowaniem.
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 maja 2017 21:20:27 UTC+9 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    co frezarka ma w niej wyrzeźbić, to może być szybciej

    > Teoretycznie, praktycznie nie wiem jakim frezem zrobią z jaką prędkością
    > i na ile przejść.
    >
    > Dobre!
    powie najwyżej jak czegoś nie popsuć. Trzeba przyjść ze swoim wyCAMowanym programem
    na karcie SD, bo na miejscu nie ma softu. Ja czasem używam drutówki, w sumie do
    prostych operacji więc daję radę z ręcznym sterowaniem bez żadnego programu, ale obok
    ludzie czasem na pięciu osiach coś rzeźbią.

    > Na kogo to jest ukierunkowane? Hobbysta, majsterkowicz, czy firmy,
    > które nie mają takich obrabiarek. Do 3D soft tani/darmowy jest ale 5D
    > już kiepsko.

    To jest formalnie instytut uniwersytetu technicznego, ale nie służy do dydaktyki
    (przynajmniej nie na co dzień). Jest w samym środku dzielnicy miasta nazwanej "techno
    valley", znaczy jednej wielkiej startupowni. Nawet we Francji czegoś takiego nie
    widziałem, a te francuskie inkubatory przedsiębiorczości kiedyś budziły we mnie
    respekt. Można zapisać się na kurs obsługi maszyny, obsługi softu itd. Wszystko
    frontem do obywatela.