  • Data: 2015-05-15 22:53:14
    Temat: Re: Darmowy prosty program do rysowania - jaki?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 maja 2015 22:12:31 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > <k...@g...com>
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/CorelDRAW
    > Nie widać takiej wersji.
    > Chyba o X3 nie myślisz?
    > http://www.ceneo.pl/654672
    >
    > Robert

    Wydedukowałem że pytający używa CorelDRAW 3.0. Od razu widać że nie masz pojęcia bo
    żaden użytkownik Corela nie powie że ma CorelDraw a że ma corela trójkę. Ta zajebiste
    dążenia niektórych do doskonałości prowadzi do bzdur. Zwłaszcza że corel trójka to
    czysty archaizm mający dzisiaj ze 20 lat. Pomimo wieku w robieniu prostej grafiki
    wektorowej dalej jest świetny. Używałem go lata temu. Nie pamiętam czy miał moduł do
    wymiarowania, na 99,9 nie miał.