  • Data: 2018-07-08 11:47:15
    Temat: Re: Debilny SmartWatch
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaNus <bez@adresu> wrote:
    > Oto lista żalów:

    Dałeś się nabrać na gadżet, którego do niczego nie potrzebujesz. Wiara kupuje takie
    badziewie bo fajne, "wszyscy to majo" i potem okazuje się, że praktycznego
    zastosowania to nie ma - nawet jak działa dobrze. Dostajesz powiadomienia o
    wiadomościach, na które żeby odpowiedzieć - i tak musisz wyjąć telefon. Podobnie jak
    kiedyś z szałem na tablety, które potem wiara trzyma w kiblu na pralce jak kiedyś
    kolorowe magazyny.

    Podobnie jak z zegarkami do fitnessu. Lubie biegać i rejestrować trasy i wyniki,
    korci mnie żeby taki kupić, ale dałem spokój jak pomyślałem, że połowę razy będzie
    mnie tylko wk..wiać - a to zgubi gps, albo będzie go szukać długo, albo sie rozładuje
    w połowie.

    No i myślmy o środowisku. Wyprodukowanie i zutylizowanie każdego takiego badziewia to
    jakiś ślad.

    P.