  • Data: 2019-10-07 15:59:21
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 października 2019 12:36:01 UTC-5 użytkownik adam napisał:

    > Też tak myślałem, ale to chyba małe straty, albo wadliwa konstrukcja.
    > Podobno w niektórych autach montują już elektryczne dogrzewanie, bo z
    > silnika leci za mało ciepła

    Mimo moich doswiadczen z dizlem fordowskim tez sie sklaniam ku tezie ze to termostat.

    Daj do sprawdzenia, albo poczytaj czy jest tylko jeden. Bo nawet w mojej foce po 15km
    jednak dochodzila do temperatury nominalnej.

    No chyba ze ci pali 3/100. To moze rzeczywiscie sie nie grzeje. Ale jak to jest
    blizej 5/100 to jednak cos jest nie tak...