  • Data: 2016-09-29 13:38:01
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miumiu" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:nsiu1e$1bd$1@node2.news.atman.pl...

    > Hmmm dziwne... skoro chłodnica jest gorąca... i do tego silnik sie
    > przegrzewa... a może czujnik bajki opowiada i silnik wcale sie nie
    > przegrzewa? :) A jak bardzo sie przegrzewa? Że aż musisz sie zatrzymać
    > żeby sie schlodzil?

    Oki, Pisales ze gotuje sie plyn. Rozumiem ze sprawdziles to na wlasne oczy?
    Przy ostroznym odkrecaniu korka wypluwa plyn pod cisnieniem?

    Jesli chlodnica gorąca to znaczy ze obieg jest, pompa sie kreci, zostaje
    uszczelka pod glowicą....

    Jak byś mial lpg to jeszcze uszkodzony parownik moglby wpychac gaz do ukladu
    chodzenia i powodowac zapowiertrzenie i wypluwanie płynu...