    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Date: Thu, 12 Sep 2019 14:40:13 +0200

    W dniu 2019-09-12 o 07:19, p...@g...com pisze:
    > i znow ich zlapali :-)
    >
    > nowe silniki EA288 norma E6 tez posiadaja soft ktory rozpoznaje cykl testowy i
    dawkuje adblue aby wypelnic norme po czym w trybie miejskim przechodzi na eko i
    oszczedza adblue co powoduje ze silnik truje ponad norme ktora teoretycznie spelnia.

    > https://www.tagesschau.de/investigativ/swr/vw-abgass
    kandal-157.html

    > znaczace jest przerazenie w szeregach rzadowych, po prostu osrali sie ze strachu
    :-)

    > Kraftfahrtbundesamt und Verkehrsministerium schweigen
    > Auf mehrere Anfragen des SWR reagierte das zuständige Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) in
    Berlin nicht - alle Fragen an die Bundesbehörde zum VW-Motor EA 288 blieben
    unbeantwortet. Auch das übergeordnete Bundesverkehrsministerium antwortete auf eine
    schriftliche Anfrage nicht.

    > KBA czyli nadzor ktory klepnal ze wszystko jest git, minister transportu tez uciekl
    do szafy choc ten jest pierwszym kandydatem do pierdla bo wyszla sprawa z trujacymi
    kamperami dla ktorych poprzedni minister zalatwil *specjalne pozwolenie* swemu
    nastepcy :-) wszystko w ramach jednej bawarskiej i chrześcijańskiej CSU czyli mozna
    powiedziec interes rodzinny :-)

    > https://www.merkur.de/politik/diesel-mauschelei-zwis
    chen-alexander-dobrindt-und-andreas-scheuer-rund-um-
    bayerische-reisemobil-firma-9855617.html

    Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
    spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
    UE i Niemcy strzelają sobie w kolano forsując te normy.

    --
    Janusz