-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed.xs4all.nl!newsfee
d9.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xln
ed.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news
feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!n
ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Dla tych, co jadą pod prąd (i tych, co ich spotykają)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5b6c8c31$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
Date: Fri, 10 Aug 2018 15:52:26 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.7.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <7...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5b6d98a5$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
X-Trace: 1533909157 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 675 91.197.153.32:7872
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2448
X-Received-Body-CRC: 3237917515
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637847
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-10 o 09:37, p...@g...com pisze:
> --W sytuacji gdy kierowca minie dwa znaki zakazu wjazdu, ustawione po obu stronach
drogi dojazdowej do autostrady lub drogi dwupasmowej, system Wrong Way Alert emituje
akustyczny sygnał ostrzegawczy oraz wyświetla czerwony znak ,,zakaz wjazdu" wraz z
komunikatem ,,Sprawdź kierunek jazdy!"
>
> Jest to jakiś początek choć niestety kaleczny. Kluczem jest poznanie przyczyn a to
nadal leży, nie ma grupy wiekowej, nie ma lokalizacji nie ma właściwie nic.
> 22 ofiary śmiertelne to pewnie max 10 wypadków i dziwne że niemiecka policja nie
potrafiła tego ogarnąć. Jak modyfikować infrastrukturę jeśli nie wiadomo gdzie ? Ten
"system" to jedna funkcja wiecej w rozpoznawaniu znaków czyli szczerze mówiąc bieda.
Wg mnie w większości to wina oznaczeń.
Zdarzało mi się jechać "ślimakami", gdzie pasy są rozdzielone linią
przerywaną i nie bardzo jest jak poznać, czy to jedno czy dwukierunkowa,
potem nagle pasy się rozdzielały bez żadnych znaków. Przy
skomplikowanych skrzyżowaniach można w końcu zgłupieć.
A wystarczyłoby maznąć co jakiś czas strzałkę na jezdni itp.
Kiedyś oglądałem plany poszczególnych węzłów jakiejś autostrady. KAŻDY
BYŁ INACZEJ ZORGANIZOWANY. Czy tam chodzi o prawa autorskie do projektu,
czy co? Ja rozumiem - ukształtowanie terenu, itd, ale bez przesady.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.18 18:08 kk
- 10.08.18 19:06 p...@g...com
- 12.08.18 13:27 T.
- 12.08.18 13:42 Czarek
- 12.08.18 22:01 T.
- 18.08.18 11:52 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-26 steve balmer o iphonie w 2007
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=
- 2024-04-25 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)
- 2024-04-25 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-04-25 Problemy TSMC cd
- 2024-04-25 Kraków => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-25 Katowice => Service Leader/PLC Programmer with German <=
- 2024-04-25 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-04-25 Białystok => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-04-25 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-25 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-04-25 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=