    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dlaczego ceny dysków nie spadają?
    Date: Fri, 28 Oct 2016 10:16:12 +0200

    Kiedyś nawet RED-y miały ten błąd.
    Ja bym akurat chciał, żeby dysk usypiał (po powiedzmy 20 minutach, czyli 600
    sekundach), ale akurat moja obudowa Netgear nie wysyła takiej komendy (w innej
    obudowie WD dysk Blue usypia pięknie).
    Może po zalogowaniu przez Telnet/SSH dałoby się temu Netgearowi WNDR4700 dodać jakieś
    polecenie, lub dodać i uruchomić jakiś skrypt?
    Szperałem w sieci, ale nie znalazłem ostatecznego rozwiązania.

    -----
    > Dyski WD Green parkują głowicę po kilku sekundach i zaraz odparkowują.
    > W ciągu 1,5 roku nastukało 500 tysięcy parkowań/odparkowań.
    > Trzeba przy użyciu specjalnego oprogramowania zmienić ustwienia w firmware dysków i
    wtedy przestaje parkować.