  • 91. Data: 2012-12-03 15:10:43
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A teraz zajrzyj na Google Maps i popatrz sobie na ulicę którą ten tramwaj ma iść.
    > Sobieskiego street. Tam teraz jest po środku pas zieleni, szeroki -- tramwaj się
    > zmieści bez zabierania miejsc parkingowych (których notabene wzdłuż ulicy i tak
    > prawie, że nie ma (bo znowu są trawniczki i takie tam)

    Ta, a od spacerowej/gagarina do dolnej/chelmskiej to ktoredy ?
    Pisz to cie zaraz wyprowadze z bledu :)

    sz.

  • 92. Data: 2012-12-03 16:55:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    trawnicznkiem na Czerniakowskiej

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2012-12-03 18:26:48
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > trawnicznkiem na Czerniakowskiej

    Ty wiesz w ogole o co chodzi ? Tyle napisales w tym watku :)

    sz.

  • 94. Data: 2012-12-04 19:50:52
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:k9fg48$nff$1@node1.news.atman.pl...

    > No w sumie racja. Ale wszystko kwesją definicji. Wydobycie i transport
    > ropy też takie fajne nie jest.

    Tyle, ze problemy srodowiska z powodu wydobywania ropy sa dosc daleko od nas
    :-P

    --
    Axel

  • 95. Data: 2012-12-04 19:54:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-04 19:50, Axel wrote:

    > Tyle, ze problemy srodowiska z powodu wydobywania ropy sa dosc daleko od
    > nas :-P

    Te z powodu wydobycia węgla w okolicach Konina też;)

    Zresztą ten wpływ na środowisko to zależy jak liczyć. Jak doliczysz
    wszystkie drogi i tereny "zanieczyszczone" hałasem spowodowanym przez
    motoryzację, to ta odkrywka, to wyjdzie pikuś;)

    Shrek.

  • 96. Data: 2012-12-04 19:56:08
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:k9gcj0$pga$1@node2.news.atman.pl...

    > A dokąd? A Dźwigową to już powinni dawno zasypać. Zamiast reanimacji trupa
    > trzeba się wziąć za Nowolazurową. Ile już milionów dosłownie utopiono tam
    > w błocie?

    O zasypaniu mozna myslec, jak sie wybuduje kilka innych przejazdow przez
    tory w okolicy. A za Nowolazurowa trzeba sie wziac niezaleznie od Dzwigowej,
    zwlaszcza za budowe nastepnego odcinka, bo obecnie budowany bedzie sie
    konczyl "w polu".

    --
    Axel

  • 97. Data: 2012-12-04 20:00:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-04 19:56, Axel wrote:

    > O zasypaniu mozna myslec, jak sie wybuduje kilka innych przejazdow przez
    > tory w okolicy.

    Nie. i tak jest zamknięta przez połowę czasu a idą w nią miliony.
    Zamiast wyrzucać kasę w błoto, brać się za te inne. Na począstek i
    długo, długo nic - nowolazurowa.

    Shrek.

  • 98. Data: 2012-12-04 20:20:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie. i tak jest zamknięta przez połowę czasu a idą w nią miliony. Zamiast wyrzucać
    > kasę w błoto, brać się za te inne.

    Byla zamknieta w sumie przez 1.5 roku i pieniadze juz wyrzucono 3x, czy w bloto to
    sie
    okaze.
    Jesli sytuacja z zalewaniem znowu by sie powtorzyla to nie chcialbym byc w skorze HGW

    i wtedy mozna myslec o zamknieciu :) Taka sytuacja moglaby miec miejsce jedynie w
    przypadku awarii przepompowni PKP.
    Nowolazurowa to piesn przyszlosci. Wczesniej, nieco dalej bedzie Gierdziejewskiego,
    ale to pewnie na wiosne - to wazne przebicie

    sz.

  • 99. Data: 2012-12-04 20:40:37
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:k9lh86$r9b$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie. i tak jest zamknięta przez połowę czasu a idą w nią miliony. Zamiast
    > wyrzucać kasę w błoto, brać się za te inne. Na począstek i długo, długo
    > nic - nowolazurowa.

    Nie. Byla zamykana, kiedy zamiast zrobic porzadny remont robili syfa pudrem.
    Miejmy nadzieje, ze teraz nie trzeba bedzie jej zamykac przez dlugi czas. A
    kasa wydana na remont i tak jest zdaje sie wielokrotnie mniejsza, niz trzeba
    wydac na budowe nowej ulicy.

    --
    Axel

  • 100. Data: 2012-12-05 00:32:56
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 04.12.2012, Axel <a...@o...bezspamu.pl> wroted:

    > Tyle, ze problemy srodowiska z powodu wydobywania ropy sa dosc
    > daleko od nas

    Za to problemy środowiska z powodu eksploatacji ropy (i węgla)
    od dłuższego czasu są globalne.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>