  • 11. Data: 2011-09-15 14:50:38
    Temat: Re: Dojazd na Lotnisko w Wawie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-09-15 14:32, Massai pisze:
    ciach [...]

    > 140 to rzeczywiście nie aż tak dużo. Myślałem że na którymś z tych
    > P1-P3 chcesz zostawić.
    >
    > Znajomi jak przyjeżdżają to zostawiają samochody na parkingu, na którym
    > sam trzymam, na Ochocie, wychodzi coś koło 60 pln za tydzień.
    > Taksówka na lotnisko 20 pln, jesli akurat ja jestem niedostepny żeby
    > ich podwieźć.

    Wiesz, nie będę miał ochoty tłuc się pół Warszawy po przylocie, tym
    bardziej, że będę grubo po 22 na lotnisku. A zresztą u Was to łatwo się
    naciąć na lipne taryfy i wtedy nie będzie wesoło. Zresztą chciałem na
    początku wziąć kogoś coby nas odwiózł na lotnisko i z niego odebrał, ale
    kosztowo to wyjdzie mnie jeden grzyb (trza by dać dwa razy na paliwo) a
    może jak dobrze pójdzie to załapiemy się po powrocie na nocleg u
    znajomej i sobie zostaniemy jeden dzień w Wawie

    > Założyłem sobie godzinny
    >
    > Na mientkiej frycie, jak mawiają.
    > Z tego parkingu to do budynku będziesz z bagażami dreptał jakieś 2
    > minuty ;-)

    No i o to mi chodzi, żeby na miękko zdążyć bez stresu i w ogóle na
    pełnym luzie. To ma być troszkę spóźniona (o miesiąc) podróż poślubna i
    mam zamiar wszystko spędzić miło bez niepotrzebnego napinania i stresu :)

  • 12. Data: 2011-09-15 14:55:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil 'Model' <k...@g...pl> writes:

    > chcę, a droga do Wawy jest dobra, więc jeżeli przed 6 rano w Wawie
    > jest spokój na ulicach to spokojnie na tą 6 będę na miejscu.

    Jest spokój. O 6 to się dopiero zaczyna jakiś ruch robić.

    MJ

  • 13. Data: 2011-09-15 17:04:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 13:22:38 +0200 osobnik zwany Kamil 'Model'
    wystukał:

    > Tak, zostawiam auto na parkingu P4. Wyjeżdżam od środy do środy (powrót
    > po 22) i za zostawienie auta na parkingu P4 zapłacę 140 PLN. Nie jest to
    > jakaś kosmiczna cena, tym bardziej, że na parkingach oddalonych od
    > lotniska jakieś ok. 5km cena jest niewiele mniejsza (ok. 110PLN) do tego
    > trza by liczyć taxi na lotnisko i później na parking,

    akurat chyba wszystkie "lotniskowe" parkingi mają transport do/z
    terminalu za free

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2011-09-15 17:43:00
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 15-09-2011 o 13:22:38 Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> napisał(a):

    > Nie jest to jakaś kosmiczna cena, tym bardziej, że na parkingach
    > oddalonych od lotniska jakieś ok. 5km cena jest niewiele mniejsza (ok.
    > 110PLN) do tego trza by liczyć taxi na lotnisko i później na parking,

    W styczniu 2011 płaciłem 50zł za 7 dni, do tego transfer do i z lotniska w
    cenie.
    W sezonie to biorą 100zł, więc nie wiem skąd cena 110zł i jeszcze bez
    transportu.

  • 15. Data: 2011-09-15 18:52:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    masti wrote:

> [...]
    > drogie.

    > akurat chyba wszystkie "lotniskowe" parkingi mają transport do/z

    Nie. W tej chwili to chyba żaden. Kiedyś mieli, ale okazało się że
    się nie opłaca.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 16. Data: 2011-09-15 20:43:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Sep 2011 14:50:38 +0200, Kamil 'Model'

    > Wiesz, nie będę miał ochoty tłuc się pół Warszawy po przylocie, tym
    > bardziej, że będę grubo po 22 na lotnisku. A zresztą u Was to łatwo się
    > naciąć na lipne taryfy i wtedy nie będzie wesoło.

    Huh? Lipna taryfa z lotniska? Co to w ogóle znaczy bo nie ogarniam?

    > Zresztą chciałem na początku wziąć kogoś coby nas odwiózł na lotnisko
    > i z niego odebrał, ale kosztowo to wyjdzie mnie jeden grzyb
    > (trza by dać dwa razy na paliwo)

    No faktycznie, z Szyszkowej na Okęcie jest niecałe 7km. W skrajnym wypadku
    benzyna to 6 zł (jak zły Tusku się dobrze postara). Odliczając podróż NA
    lotnisko, gdzie transfer z parkingu jest bezpłatny -- BUSem -- to nie wiem
    w jaki sposób policzyłeś, że wyjdzie tak samo jak zostawienie na P4.
    Zostawiając auto na Szyszkowej 39 (tam jest ów parking -- zresztą na
    Szyszkowej takich parkingów jak mrówków, ale ten pod 39 jest największy i
    znam dobre opinie na jego temat), koszt przenocowania auta przez tydzień to
    połowa tego co na P4 -- setka w kieszeni spokojnie.

    Sam zostawiam auto nieopodal dalej, na Środkowej gdzie mam strzeżony
    parking pod firmą. :P Potem taxi na i z lotniska. W sumie taksówka to koszt
    18 zł w jedną stronę i 15 min. jazdy żółwim tempem.

    > No i o to mi chodzi, żeby na miękko zdążyć bez stresu i w ogóle na
    > pełnym luzie. To ma być troszkę spóźniona (o miesiąc) podróż poślubna i
    > mam zamiar wszystko spędzić miło bez niepotrzebnego napinania i stresu :)

    Żebyś się nie zdziwił, jak dwa razy jeszcze jajko zniesiesz na lotnisku i
    trzynaście razy stracisz cierpliwość, przy okazji dziesięć razy łapiąc się
    na tym, czego nie zabrałeś. Hm... BP NMSP :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 17. Data: 2011-09-15 20:47:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Sep 2011 16:52:51 +0000 (UTC), Massai

    > Nie. W tej chwili to chyba żaden. Kiedyś mieli,
    > ale okazało się że się nie opłaca.

    No popatrz, na stronie piszą że gratis i to w dwie strony:
    http://www.parking-lotnisko39.pl/index.htm

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 18. Data: 2011-09-15 21:52:56
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > luzie. To ma być troszkę spóźniona (o miesiąc) podróż poślubna i mam
    > zamiar wszystko spędzić miło bez niepotrzebnego napinania i stresu :)

    Wszystko ok. Bardzo ładne fachowe odpowiedzi i calkiem merytorycznie wątek
    jest prowadzony ale powiedz mi na Boga co to znaczy "trza"?

    hk

  • 19. Data: 2011-09-15 21:59:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Heinzkalter,

    Thursday, September 15, 2011, 9:52:56 PM, you wrote:

    [...]

    > powiedz mi na Boga co to znaczy "trza"?

    To samo co trzeba. Lekki archaizm, ludowe. U Doroszewskiego w wydania
    z 1995 roku jeszcze jest.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-09-15 22:00:37
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Heinzkalter w <news:j4tl2r$t31$1@inews.gazeta.pl>:

    > Wszystko ok. Bardzo ładne fachowe odpowiedzi i calkiem merytorycznie wątek
    > jest prowadzony ale powiedz mi na Boga co to znaczy "trza"?

    <http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=512>

    I nie pytaj kto to jest MB

    --
    Tomasz Nycz