  • Data: 2015-04-16 11:18:15
    Temat: Re: Dokręcanie kół - skrajny debilizm ?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-16 o 09:07, Waldek pisze:

    > Szanowny Panie
    > Samemu w mechanika to mi się bawić nie chce - znam lepsze rozrywki ;)
    > Jednak posiadając kompletne koła wydaje mi się mało zasadnym
    > wożenie ich do warsztatu tam i z powrotem - pomijając płacenie za
    > spieprzoną robotę,

    "Nie znam się na stomatologii, ale sam se zęba wyrwe, bo wszystkie
    dentysty to nieuki i partacze".

    Ja też mam 2 komplety kół, ale co pół roku jeżdżę z nimi na wymianę i
    nie pamiętam, żeby mi źle to zrobiono, za to za każdym razem koła
    zostaną wyważone.

    > Przy okazji życzę powodzenia przy konieczności zmiany koła w trasie
    > przykręconego w taki sposób przez "fachowca"

    Ja dzwonię pod 801 102 102 i w ciągu pół godziny koło jest wymienione za
    darmo. A jak jest flak w zapasie, to dowiozą mnie do najbliższego
    oponiarza. Za darmo. Zresztą odkąd są opony bezdętkowe, to złapanie gumy
    niemal się nie przytrafia.

    > Co do edukacji w gimnazjum - nie bardzo orientuje się
    > co uczeń powinien wiedzieć a czego nie

    No to bardzo mi przykro. Ponieważ obowiązek szkolny jest do 16 r.ż.,
    dotąd byłem przekonany że wszyscy w tym kraju skończyli co najmniej
    gimnazjum / 8.klasę podstawówki.