-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Drive by wire
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <pkfu9m$i7s$1@dont-email.me>
<1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net>
<pkiuds$10i$1@dont-email.me>
Date: Fri, 10 Aug 2018 09:33:34 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.53.232
X-Trace: 1533886415 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 602 89.64.53.232:4471
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637837
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 9 Aug 2018 21:48:17 -0500, Pszemol napisał(a):
> "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> news:1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net...
>> Dnia Wed, 8 Aug 2018 18:27:37 -0500, Pszemol napisał(a):
>>
>>> Przy okazji diagnozy nowego kodu błędu P2138 jaki się pojawił
>>> na wyświetlaczu mojej 2007 Acura TL-S zastanawiam się jakie
>>> to zalety ma system w którym pedał gazu, zamiast bezpośrednio
>>> sterować położeniem przepustnicy tylko ciągnie za linkę
>>> pokrętłem potencjometru umiejscowionego pod maską,
>>> a komputer ten potencjometr odczytuje ustawiając odpowiednio
>>> przepustnicę silnikiem elektrycznym... jakie to daje zalety dla kierowcy?
>>
>> Po pierwsze zalety dla samej konstrukcji - brak linki jest tu już zaletą.
>
> No ale tam jest linka. Tylko nie łączy pedału gazu z przepustnicą
> tylko linka łączy pedał gazu z potencjometrem na sprężynie.
A takie buty ;)
Trochę poznałem branżę automotive i wiem że takie cuda się tam zdarzają.
Pewnie jakaś przejściowa wersja między klasyczną konstrukcją z linką
ciągnącą za przepustnicę, a nową z potencjometrem w pedale gazu.
Bo linka i potencjometr jednocześnie brzmi bez sensu.
Ale może były różne wersje silnikowe z różnym sterowaniem przepustnicą, a
ktoś sie uparł że ma być taki sam pedał gazu do obu?
Albo jakiś babol na etapie projektu - takie rzeczy też się zdarzają...
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=